LOKALNI IZBORI

Kako su na društvenim mrežama prošli Zagreb je NAŠ i Bruna Esih

Ideje.hr / 22. svibnja 2017. / Iz medija

Političke aktivnosti na društvenim mrežama u Hrvatskoj uklapaju se u svjetske trendove

Rezultati još nisu zaključeni, komentatori tek počinju sintetizirati zaključke, a Filip Rodik data scientist (podatkovni znanstvenik) već je na svom blogu Shpatula.net objavio sjajnu analizu predizborne kampanje na društvenim mrežama, iz koje se izuzetno puno može naučiti i o zbivanjima na političkoj sceni tako i o digitalnom svijetu.

Tako je iz Rodikove analize jasno vidljivo da je koalicija stranaka Zagreb je NAŠ prodor napravila upravo na društvenim mrežama, što joj je vrlo vjerojatno omogućilo ulazak u Skupštinu Zagreba.

S druge strane, lista Brune Esih imala je među kandidatima za Zagreb najmanje objava (naslovna slika), ali su njezini sljedbenici bili najvatreniji i najaktivniji. Rodikove analize to također uvjerljivo pokazuju.

Nalaz se uklapa u svjetske trendove, prema  kojima su sljedbenici desnice, osobito krajnje, puno vatreniji na društvenim mrežama nego svi ostali.

Daljnje detalje analize pročitajte na  blogu Filipa Rodika.